En vecka avklarad

Nu har jag gjort en vecka i Manchester. Det hela kanns fortfarande bra, men man somnar valdigt tungt varje kvall, det ar namligen sjukt intensiva dagar har borta.

Ikvall kommer nagot av en livslang drom inforlivas, jag ska namligen ut till Old Trafford och se Man Utd sote QPR. Det ror sig forvisso bara om Carling Cup, but still, Man U! Vi lyckades fixa biljetter till ett forvanande bra pris, sa det var faktiskt inget man funderade over nagon langre stund.

Igar gick jag och Levi till "The Turnpike", den formodligen sunkigaste puben jag besokt i mitt liv. Manniskorna dar verkade vara riktiga "regulars" och vi kande oss som en valdigt frammande inslag. Kul var det i alla fall, vi kastade dart och slukade ett par pints.

Lite fler bilder fran forra veckan:

Quarry Bank Mill, posen kraver sina benmuskler.

The United Trinity: Best, Law och Charlton!

Shaun Ryders arv pa Moss Side, "Kinky Afro". Mega!

Anyway, update fran matchen imorgon, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0