Manchester, England

God morgon.
Jag har just fixat inloggningshandlingar till datorsalarna har pa MMU, sa jag ska fran och med nu forsoka uppdatera bloggen med tata intervaller. Jag har tyvarr bara 15 minuter datatid just nu, sa jag aterkommer med en langre lagesrapport senare.

Jag anlande i vilket fall som i helst i mandags. Flyget gick smidigt och allt var i tid. Vid attatiden var jag framme pa 33 Danesmoor road, mitt hem under de narmsta sex veckorna. Igar var jag till universitetet forsta gangen, det verkar helt ok, i vart fall ar det nya och fina lokaler. Eftermiddagen spenderades pa stan. Manchester verkar spontant vara en riktigt, riktigt grym stad. Kvallen spenderades pa en pub med det uppfinningsrika namnet "the pub".

Har kommer iaf lite bilder fran de sista tva dagarna:

Mitt hem pa 33 Danesmoor road

kvarteret

it's manchester, innit?

Martin enjoying a pint at a local pub


Kommentarer
Postat av: johanna

Har ni spetsgardiner? Det är så brittiskt.

2008-11-05 @ 17:05:31
Postat av: Sis A

haha, jag trodde johanna postat följande kommentar



"



Bra Barnporträtt - Personlig porträttfotografering

Barn, familjer i naturligt ljus www.astfotograf.com



"



sen insåg jag att det var reklam...



jaja, ser mycket brittiskt ut. Manchester är en mysig stad, gillar mixen av nytt å gammalt i stan.



Enjoy!

2008-11-05 @ 19:27:23
Postat av: Robby Takac

Oi!



Skönt och höra att resan gick bra och att du har hunnit inkvartera dig okej. Själv kåken verkar ju störtskön, at least from the looks of it. Jag, Ludvig och Björn köpte varsin Oasisplåt i morse. Hoppas du också har lyckats fixa en.



USA fick tidigt i morse en ny chef, som jag tror, på fullaste allvar, kan uträtta något sorts stordåd. Tänk att staterna ska få en omtyckt president igen!? Rätt sjukt egentligen. Men jag är lycklig somehow.



Ska lägga mig i TV-soffan nu och titta på Sons of Anarchy. Ta hand om dig så hörs vi snart igen!



Cheers,

/D.

2008-11-05 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0